מדיניות החזר כספי למשך 30 יום

יש לנו מדיניות החזרה של 30 יום, כלומר יש לך 30 יום לאחר שקיבלת את הפריט שלך לבקש החזר.

כדי להיות זכאי להחזר, הפריט שלך חייב להיות באותו מצב שקיבלת אותו, לא בלוי או לא בשימוש, עם תגים ובאריזה המקורית שלו. תזדקק גם לקבלה או להוכחת הרכישה.

כדי להתחיל בתמורה, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת younameitran@gmail.com. אם ההחזר שלך יתקבל, אנו נשלח לך תווית משלוח חזרה, וכן הוראות כיצד ולאן לשלוח את החבילה שלך. פריטים שנשלחו אלינו ללא בקשה תחילה תחזור לא יתקבלו.

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר לכל שאלה חזרה בכתובת younameitran@gmail.com.

נזקים ונושאים
אנא בדוק את הזמנתך עם קבלת הפנים וצור איתנו קשר באופן מיידי אם הפריט פגום, פגום או אם אתה מקבל את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה.

חריגים / פריטים שאינם ניתנים להחזרה
לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של פריטים, כמו מוצרים מתכלים (כגון מזון, פרחים או צמחים), מוצרים בהתאמה אישית (כגון הזמנות מיוחדות או פריטים בהתאמה אישית) ומוצרי טיפוח אישיים (כגון מוצרי יופי). אנו גם לא מקבלים החזרות עבור חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים. אנא צור קשר אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפריט הספציפי שלך.

למרבה הצער, איננו יכולים לקבל החזרות על פריטי מכירה או כרטיסי מתנה.

חילופי דברים
הדרך המהירה ביותר להבטיח שתשיג את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שברשותך, וברגע שהתמורה תתקבל, בצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.

החזרים
אנו נודיע לך לאחר שקבלנו ונבדוק את החזרתך וניידע אותך אם ההחזר אושר או לא. אם יאושר, יוחזר לך באופן אוטומטי על אמצעי התשלום המקורי שלך. זכור שזה יכול לקחת קצת זמן עד שהבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך יעבדו וירשמו את ההחזר.
ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת
ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר
אין מספיק פריטים זמינים. נותרו רק [max].
הוסף לרשימת המשאלות עיין ברשימת המשאלותהסר את רשימת המשאלות
עגלת קניות
הוסף הערה להזמנה ערוך הזמנה
הערכת דמי משלוח
הוסף קופון

הערכת דמי משלוח

הוסף קופון

קוד הקופון יעבוד בדף התשלום